НАШ ГЕРБ


     Наша історія

 

     У центрі міста Суми, у затишному куточку вулиці Супруна розташований Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №36 Сумської міської ради з казковою назвою «Червоненька квіточка».

         Історія закладу розпочалася в минулому столітті. Садочок гостинно відкрив свої двері в 1982 році і мав назву дитячий садочок «Червоненька квіточка» СМНПО ім. Фрунзе, керівником якого була Тараненко Н.К.

         З 2000 року заклад було перейменовано на дитячий дошкільний заклад №78 «Червоненька квіточка».

З 2005 року садочок мав назву Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 «Червоненька квіточка» м. Суми, Сумської області.

З 2013 року – Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №36 «Червоненька квіточка» м. Суми, Сумської міської ради.

Як найдорожчий скарб, як рідне дитя передавали дошкільний заклад із рук у руки наступні керівники:        1982-1995 – Тараненко Н.К., 1995-2017 – Кіріченко Н.В., 2017-2020 – Гапуніч О.Г.

14 серпня 2020 року заклад стала очолювати молодий, сучасний, енергійний та креативний керівник          Радько Алла Володимирівна. 

Усе, що оточує дитину в закладі, -  це спеціально створене розвивальне середовище, за допомогою якого дитина залучається до процесу пізнання. Зусиллями педагогічного колективу напрацьовано методичні рекомендації впровадження інноваційних технологій: формування логіко-математичного розвитку дошкільнят за дидактичними рекомендаціями сім’ї Нікітіних, педагогічних ідей М. Монтессорі, підготовка до навчання грамоти за методикою Є.Є. Шулешка, казко терапії, крупо терапії, піскової терапії, які впливають на всі сфери розвитку дитини. На особливу увагу заслуговує практичний досвід педагогів Н.Й. Черняк (навчально-методичний посібник у галузі колекційної педагогіки «Логопедичні казки»), вихователя В.В. Денисенко («Формування в дитини усвідомлення себе як спадкоємця цінностей свого народу через використання в освітньо-виховному процесі різних видів народних ремесел»).

     У 2010 році В.В. Денисенко, вихователь вищої категорії, стала переможцем Сумського обласного конкурсу «Золоте серце» у номінації «вихователь» і була відзначена правом занесення на Алею слави освітян міста Суми.

    Слід зазначити, що робота педагогічного колективу проводиться  на належному рівні, її результатом є наступні показники:

        У 2021 році заклад посів ІІІ місце у Міжнародномк конкурсі творчих робіт і навчально-методичних розробок педагогів «Педагогічний дебют» Міжнародний інноваційний центр «Perspektiva plus », м Тепліце, Чехія (керівник Радько А.В.).

        Нагороджено дипломом та срібною медаллю на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти 2021» у номінації «Сучасна інклюзивна освіта: кращі практики, розробки і підготовка кадрів», Почесною грамотою за вагомий внесок у забезпечення сучасного розвитку національної освіти і науки та дипломом за активну участь і професійну презентацію освітніх і наукових досягнень за підписом Президента Національної академії педагогічних наук України В.Кремень.

       Нагороджено грамотою Центром професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради за зайняте І місце (на міському етапі) та за ІІ місце (на обласному етапі) Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації у фестивалі – огляді фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля».

      Визнано переможцями І (зонального) етапу обласного огляду – конкурсу на кращий психологічний кабінет та нагороджено грамотою Центру професійного розвитку за зайняте ІІ місце.

     У ДНЗ №36 вихователі та батьки – одна велика родина, тому понад 30 років дзвенить тут веселий гомін дошкільнят. І з великою довірою та вдячністю ведуть випускники минулих років уже і своїх дітей. А колектив закладу продовжує звеличувати атмосферу любові та творчості, бо розуміє, що саме в перші роки закладається ставлення дитини до людей. До самого себе, до світу…

   

Провідні напрямки діяльності:

  • організація здоров’язберігаючого середовища в умовах дошкільного закладу;
  • забезпечення успішного інтелектуально-емоційного розвитку дитини;
  • створення атмосфери душевного комфорту дошкільнят.
  • розвиток природних нахілів, здібностей, творчого мислення дітей.
  • забезпечення умов для саморозвитку, самовіраження в різних видах діяльності.